»Od 70 do 80 odstotkov kupcev mojih knjig predstavljajo ženske. Moja nekdanja žena je rekla, da so moji bralci ženske, hipsterji in geji. Jaz bi dodal še ljudi, ki – tako kot jaz – živijo nomadsko življenje. Zelo veliko jih je, ki iščejo svojo identiteto oz. jo najdejo na več različnih krajih.«
»Ker gre samo za naključno ustvarjeno digitalno identiteto, ki ne pušča sledi do moje resnične identitete, me moji osebni podatki ne skrbijo...«
»Vse skupaj sem močno naložil. Nisem hotel, da bi ljudje vedeli za pravo identiteto nekoga, ki ni bila moja partnerica, ampak ženska, ki sem jo srečal petkrat ali šestkrat v Daytona Beachu in mi je bila všeč.«
»Nekatere ženske to lahko sprejmejo, a jaz ne bom ostala z nekom, ki krši moje pravice.«
»Pomembno se mi je zdelo izbrati ključne detajle, ki bi jih takoj prepoznali kot moje, želela sem deliti lastno identiteto.«
»V zadnjem času se mi nasmehne ena sama ženska. Blagajničarka mojega supermarketa ...«
»Zame je največji uspeh najti bralca, ki bo z empatijo in globino prebiral moje knjige.«
»To, da sem muslimanka, je velik del moje identitete.«
»Tistim bralcem, ki so verjeli v te stereotipe, je moj najnovejši roman predstavljal precej težko branje.«
»Moj boj ni 'Makedonija ali …', ampak boj za moje ženske značilnosti in mojo pravico, da kot ženska povem svojo zgodbo tako, kot hočem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju